Flexall – fájdalomenyhítő zselé

Flexall – fájdalomenyhítő zselé

5 810 Ft
4 575 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
Ez a termék már nincs a kínálatunkban.

A hatásos zselé megszabadítja a fájdalmától, az egyedülálló Aloé vera gélnek és a mentolnak köszönhetően, amely E vitaminban gazdag. 7 % mentolt, mint hatóanyagot tartalmaz. Lágyan masszírozza be a fájdalmas izmokba, vagy használja fel az ultrahangos kezeléssel kapcsolatban.

A termék tulajdonságai és előnyei:
Nyújtson a fájdalmas izmainak és a begyulladt ízületeinek olyan enyhülést, amelyet a Flexall az amerikai professzionális sportolóknak és edzőknek biztosít. A Flexallt a világ legjobb sportolói használják. Segít a fájdalom ideiglenes enyhítésében: artritis (idült sokízületi gyulladás), bursitis (nyáktömlő gyulladás), íngyulladás, hátfájás, izomhúzódások, rándulások, gyulladások, zúzódások és görcsök. Az Aloé vera és az E vitamin segítenek a bőr megnyugtatásában. A felvitele könnyű és nem zsírosítja a bőrt

Alkalmazás:
Alkalmazza a fájdalmaz izmokon és ízületeken, majd lágyan masszírozza be, mindaddig, amíg a Flexall fel nem szívódik.
Alkalmazza szükség szerint a fájdalmai enyhítésére: idült sokízületi gyulladás), bursitis (nyáktömlő gyulladás), izomhúzódások, hátfájás, zúzódások és görcsök.
A felhasználása ajánlott a sporttevékenység előtt és után. Bizonyosodjon meg róla, hogy a kenet lefedi a fájdalom teljes igényelt felületét.

A Flexall fájdalomenyhítőt fel lehet használni:
  • a sztrecsingnél
  • a könnyebb masszázsoknál
  • ultrahangnál
  • krioterápia
  • légáteresztő pakolás
  • elektroterápia

Csomagolás: 120 g

Vélemény

Írja meg véleményét a termékről.

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot