Egyszer használatos lepedő 250m x 80cm

Egyszer használatos lepedő 250m x 80cm

9 390 Ft
7 394 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
									
									
+
-
9 390 Ft
7 394 FtÁFA nélkül

Egyszer használatos lepedő 15 g/m2 sűrűségű textilből. Puha és kellemes tapintású anyag.

Praktikus helyettesítője a klasszikus lepedőnek. Magas higiéniai standard és gazdaságos megoldás az üzlete részére.

Csomagolás: tekercs 250m x 80cm

Vélemény 19

Zuzana Bártova
2024.3.21.

Rendelek ha elfogytak és velük és Önökkel is elégedett vagyok.

0.0.0.
velvesa
Lenka
2024.3.18.

Rendszeresen vásárolok, tökéletes elégedettség.

0.0.0.
velvesa
Svitlana
2024.2.21.

Nagy elégedettség ezzel a termékkel

0.0.0.
velvesa
Janečka
2024.2.19.

Szuper termék

0.0.0.
velvesa
Matúš
2024.2.4.

Maximális elégedettség

0.0.0.
velvesa
Erika
2023.12.6.

Egyszer használatos lepedő, kiváló, a higiénia érzete minden vendég számára.

0.0.0.
velvesa
Renata
2023.12.2.

A lepedőt hosszú ideje használom, nagyon elégedett vagyok. Erős, véd a zsíradék ellen, kellemes a testre.

0.0.0.
velvesa
Paula
2023.11.26.

Minőségi lepedők, már ki is próbáltam, újra vásárolok majd. Ajánlom

0.0.0.
velvesa
Patrik
2023.10.20.

Rendszeresen vásárolom. Az ágyon jól néz ki. Értékelném a perforált tekercset pontosan az ágy nagyságában.

0.0.0.
velvesa
Sviatlana
2023.9.13.

Mindig itt vásárolok. Tökéletes kiszolgálás. Minden gyorsan elküldve. Ajánlom.

0.0.0.
velvesa
István
2023.8.23.

Tökéletes. Pontosan az amit vártam. Tipp: masszázságy alá érdemes öntapadós tépőzárat ragasztani (durva oldalát). Arra szépen rátapad a lepedő és nem csúszik el.

0.0.0.
velvesa
Monika
2023.6.30.

A textíliával nagyon meg vagyok elégedve, már évek óta használom. A szállítás nagyon gyors, a Velvesával meg vagyok elégedve.

0.0.0.
velvesa
Lucia
2023.6.28.

A textíliával és annak minőségével nagyon meg vagyok elégedve, ezért már 2x rendeltem a velvesatól. :)

0.0.0.
velvesa
Daniel
2022.11.11.

Ezt az alátétet éppen a szélesebb mérete miatt vásárolom, hogy megvédje az ágyat, könnyen vágódik és a műanyag hulladékba teszem, így újrahasznosítható.

0.0.0.
velvesa
Margita
2022.9.15.

Ez a lepedő elég széles ahhoz, hogy letakarja az egész ágyat. Évek óta vásárolom, nem engedi át az olajat és védi a masszázságyat. Nagyon elégedett vagyok, mivel a megrendeléstől mindjárt másnap már otthon volt nálam.

0.0.0.
velvesa
Paula
2022.8.23.

Ezt a tekercset először vásároltam. OK, mert szélesebb, mint a masszázságy, így védem az ágyat és a kiegészítőket. A megrendelés feldolgozása gyors és professzionális volt. Biztosan újra vásárolok majd.

0.0.0.
velvesa
Szijártó Nikolett
2022.6.29.

Évek óta itt vásárolok, mindig elégedett voltam, vagyok. Jó minőségű termékek, gyors szállítás.Ez a lepedő örök kellék, imádom hogy szélesebb mint az ágyam.

0.0.0.
velvesa
Andrea Lipová
2022.5.18.

A lepedőket régóta használom és nincs mit kifogásolnom. Elégedett vagyok :)

0.0.0.
velvesa
Pszichoszomatikus Ambulancia
2023.1.19.

A vevő ezzel a termékkel 100% - ra elégedett.

0.0.0.
velvesa

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot