Egyszer használatos lepedő 100m x 80cm

Egyszer használatos lepedő 100m x 80cm

4 250 Ft
3 346 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
									
									
+
-
4 250 Ft
3 346 FtÁFA nélkül

Egyszer használatos lepedő 15 g/m2 sűrűségű textilből. Puha és kellemes tapintású anyag.

Praktikus helyettesítője a klasszikus lepedőnek. Magas higiéniai standard és gazdaságos megoldás az üzlete részére.

Csomagolás: tekercs 100m x 80cm

Vélemény 12

Petra
2023.8.16.

Szuper minőség és ár egyaránt. Nagyon ajánlom

0.0.0.
velvesa
Marketa
2023.8.6.

Kiváló szélesség, ár és minőség is. Elégedett vagyok

0.0.0.
velvesa
Anonim vásárló
2022.12.16.

Kitűnő egyszer használatos lepedők nem szőtt textilből.

0.0.0.
velvesa
BHS Studio sro
2022.9.16.

Kitűnő kellemes minőség jó áron pontosan az elvárásaim szerint.

0.0.0.
velvesa
Horváth Rozália
2022.9.1.

Nagyon vékony, így háromszoros vastagságban használom egy-egy embernél a munkám során.

0.0.0.
velvesa
Mira
2022.8.24.

Nekünk nem felel meg. Túl puha. Találkoztam már feszesebb anyaggal.

0.0.0.
velvesa
Zdenek
2022.6.8.

Elégedett vagyok. Ez a termék megfelel a standardnak

0.0.0.
velvesa
Veronika
2022.5.17.

A klasszikus lepedőket nagyon gyorsan erre váltottam. Mindenképpen jobban praktikus és higiénikus.

0.0.0.
velvesa
Serhii Kononenko
2023.6.13.

A vevő ezzel a termékkel 100% - ra elégedett.

0.0.0.
velvesa
Dusan
2023.3.26.

A vevő ezzel a termékkel 100% - ra elégedett.

0.0.0.
velvesa
Ökrös János
2022.9.20.

A vevő ezzel a termékkel 100% - ra elégedett.

0.0.0.
velvesa
Dana
2022.9.3.

A vevő ezzel a termékkel 100% - ra elégedett.

0.0.0.
velvesa

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot