Egyszer használatos lepedő 100m x 70cm

Egyszer használatos lepedő 100m x 70cm

3 790 Ft
2 984 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
									
									
+
-
3 790 Ft
2 984 FtÁFA nélkül

Egyszer használatos lepedő 15 g/m2 sűrűségű textilből. Puha és kellemes tapintású anyag.

Praktikus helyettesítője a klasszikus lepedőnek. Magas higiéniai standard és gazdaságos megoldás az üzlete részére.

Csomagolás: tekercs 100m x 70cm

Vélemény 10

Alena K.
2024.2.7.

Egyszer használatos lepedők tekercsben a tartóban a masszázságyon villámgyors használatra előkészítve nekem konkrétan nagyon sok időt spórolnak meg. Szívből ajánlom

0.0.0.
velvesa
P.Valach
2024.1.28.

Nagyon elégedett vagyok

0.0.0.
velvesa
Peter
2023.12.28.

Nagy elégedettség, gyors szállítás

0.0.0.
velvesa
Shabika masszázs
2023.5.19.

Szuper a bolt, gyors a rendelés,a termék pedig épp annyira tökéletes amilyennek kell lennie.

0.0.0.
velvesa
Zsuzsa
2023.3.23.

Egy szó... Tökéletes! Nagyon elégedett vagyok a termékkel! Amíg kapható lesz csak ezt fogom vásárolni.

0.0.0.
velvesa
Honza206
2022.12.11.

Elégedett vagyok, csak az Önökét használom

0.0.0.
velvesa
Barbora Holubova
2022.10.26.

Kiváló, már két éve használom, csak ezeket vásárolom, nagyon elégedett vagyok.

0.0.0.
velvesa
Marian
2022.5.17.

Csak annyit mondhatok, hogy ezek a lepedők a magas higiéniai standard olcsó megoldását jelentik. Praktikusak. Perforált változatban, minden 100 cm után, is kaphatóak. Ajánlom

0.0.0.
velvesa
Fyziobet, s.r.o.
2023.1.31.

A vevő ezzel a termékkel 100% - ra elégedett.

0.0.0.
velvesa
Anonim vásárló
2022.9.3.

A vevő ezzel a termékkel 100% - ra elégedett.

0.0.0.
velvesa

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot