Egyszer használatos X formájú fejtámla 50 db 40g/m2

Egyszer használatos X formájú fejtámla 50 db 40g/m2

2 390 Ft
1 882 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
									
									
+
-
2 390 Ft
1 882 FtÁFA nélkül

Egyszer használatos textil fejtámlák. Ez a higiéniai anyag nagyon puha, kellemes tapintású, hidrofil - jól felszívja a nedvességet. Alkalmas masszázságyakhoz, amelyek arcakivágása közvetlen az ágy szerkezetében található. Az eldobható fejtámlák megfelelnek a magas higiéniai előírásoknak, minden szalon részére.

Súly: 40 g/m2
Csomagolás: 50 darab
Méretek: 34,5 x 28 cm

Vélemény 10

Zuzana
2024.1.17.

Kellemes anyag, megfelelő nagyság.

0.0.0.
velvesa
Eliška
2023.12.11.

Kellemes anyag. Ajándékként vásároltam, de személy szerint újból rendelnék.

0.0.0.
velvesa
luba
2023.10.24.

először rendeltem

0.0.0.
velvesa
Laura
2023.7.16.

Ajánlom. Jók

0.0.0.
velvesa
Mária
2023.1.19.

Nagy elégedettség az áruval

0.0.0.
velvesa
Simona Ghiulea
2023.1.4.

Nagyon elégedett vagyok mindennel, amit erről az oldalról rendeltem, minden termék nagyon minőségi!

0.0.0.
velvesa
TH
2022.12.4.

Kellemes tapintású, könnyű,puha anyag. Tökéletesen illeszkedik az arcpárnámra. Teljesen elégedett vagyok vele.

0.0.0.
velvesa
Stefan Fazekas
2022.5.5.

Tökéletes higiénikus helyettesítője a törölközőknek és a papírtörlőnek.

0.0.0.
velvesa
Peter.K
2022.4.6.

A velvesa weboldalon történő vásárlás probléma mentes volt, hosszú évek óta a vásárlójuk vagyok. Ami a fejtámlákat illeti, ezt a fajtát választom a 15g/m2 helyett, az anyag érintése sokkal kellemsesebb

0.0.0.
velvesa
Radoslava
2023.4.5.

A vevő ezzel a termékkel 100% - ra elégedett.

0.0.0.
velvesa

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot