Airex Calyana Yoga Prime alátét, kék, 66x185x0,45 cm

Airex Calyana Yoga Prime alátét, kék, 66x185x0,45 cm
Airex Calyana Yoga Prime alátét, kék, 66x185x0,45 cm
Airex Calyana Yoga Prime alátét, kék, 66x185x0,45 cm

Airex Calyana Yoga Prime alátét, kék, 66x185x0,45 cm

34 590 Ft
27 236 Ft ÁFA nélkül

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
34 590 Ft
27 236 FtÁFA nélkül
Raktáron a beszállítónál (Önnél 3 - 5 napon belül)
Kézbesítési információ

Professzionális Calyana alátét az Airex társaságtól a jóga gyakorlására. Ezen termékünk Svájcban került legyártásra , szabadalmaztatott technológia által, amely bebiztosítja ezen termékünk különleges tulajdonságait.
Szín: kék

A kék Calyana Yoga alátét a jóga alátétek új sorába tartozik, legyártva az Airex társaság által, amelyet mindenkinek ajánlunk, aki a tréningek során a minőségre hagyatkozik és értékeli a szépséget és a designt. A Calyana szó, amely a szanszkrit nyelvből származik, boldogságot vagy szépséget jelent. Az önmegismerés mellett épp ezen érzések elérését tekintettük a célunknak, ezen speciális Airex cég által kifejlesztett alátét elkészítésénél.

Hat meggyőző pont a jógából származó öröm eléréséért:
  • Állandó és optimális kezelés: 100 % csúszásellenesség, a speciális szerkezetű felületnek és a körkörös alsó résznek köszönhetően.
  • Tökéletes csillapító hatás, amely kíméli a térdét és az ízületeit is
  • Könnyű anyag, amely megtartja az anyagját
  • Ellenálló anyag, hogy hosszú távon élvezhesse a jógázást
  • Mosható, és könnyen tisztítható anyag
  • Hitelesített az ÖKO-TEX 100 szabvány alapján, újrahasznosítható anyagokból legyártva, olyan technológiák által, amelyek kíméletesek az életkörnyezethez.

Vélemény

Írja meg véleményét a termékről.

Gyakori kérdések

  • Hogyan vásároljon
Hogyan rendelhetek?

1. az e-shopban leadott megrendeléssel regisztrált vagy nem regisztrált vásárlóként
2. telefonon munkanapokon 8:00 - 16:00 között
3. e-mailben az info@velvesa.hu

Hogyan fizethetek?

1. kártyával online
2. utánvéttel (készpénzzel vagy kártyával a futárnál)
3. banki utalással

A kártyás fizetés sikertelen volt, mi a teendő?

A kártyás fizetés általában a következő okok miatt sikertelen:
- helytelen kártyaadatokat adott meg, vagy a kártya lejárt
- nincs elegendő pénz a bankszámláján, vagy a kártyás fizetéshez beállított összeg nem elegendő

Hogyan tovább?
A következő módszerek közül választhat:
1. Kérjük ellenőrizze a kártya adatait, és regisztrálja újra a megrendelést. Figyelmesen adja meg a fizetéshez szükséges adatokat.
2. Ha más fizetési módot választott, hozza létre újra a megrendelést, és válassza az utánvétes fizetést vagy a banki átutalást.
3. A leadott megrendelés a rendszerünkben marad, ezért munkanapokon 8:00-16:00 vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, ahol megrendeléséhez más fizetési módot választunk.

Lehetséges-e változtatni a megrendelésben?

Általában nem jelent problémát az áru mennyiségének vagy típusának, a szállítási cím valamint a szállítás módjának megváltoztatása a megrendelésben. Kérjük mielőbb lépjen kapcsolatba velünk. Sajnos nem tudjuk módosítani a megrendelést, amelyet már becsomagoltunk és átadtunk a futárszolgálatnak.

Mikor kapom meg a megrendelést?

Ha megrendelését munkanapon 12:00 óraig leadja, a csomagot a következő munkanapon kézbesítjük. A raktáron lévő árura vonatkozik.

Ha a rendelt termék nincs raktáron, akkor telefonon értesítjük Önt az árukészlet és a megrendelés kézbesítésének várható időpontjával kapcsolatban.

A raktárunkból történő kiszállítást követően a futárszolgálat átveszi a csomagot:
GLS futár - a kézbesítés napján e-mailt kap, amely tartalmazza a csomag kézbesítésének idejét /3 órás időköz/. A csomagot átirányíthatja a futárszolgálat utasítása szerint.
Csomagküldő - a megrendelés kiválasztott pontra történő kézbesítésének napján e-mailt / SMS-t kap, amely tartalmazza a csomag átvételéhez szükséges kódot és egyéb utasítást. A csomagot bárki átveheti, aki megmondja a csomag átvételi kódját a gyűjtőhely üzemeltetőjének.

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, az árut indoklás nélkül visszaküldheti a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Csak nem sérült árut lehet visszaküldeni. Csomagolja be az árut az eredeti csomagolásba.

Hogyan reklamálhatom az árut?

Bármilyen panasz esetén forduljon hozzánk.

Garanciális igény
- a megvásárlásától számított 2 éven belül
- a lehető leggyorsabban megoldjuk, a szállítás költségeit mi álljuk

Expressz reklamáció
- az expressz reklamáció ikonnal jelölt termékekreexpressz reklamáció azonnali termékcsere vagy a sérült alkatrész cseréje
- munkanapon 12:00 óráig jelezze nekünk a termék károsodását vagy meghibásodását (küldjön képet a sérülésről vagy a hibáról e-mailben)
- a következő munkanapon ingyenesen kézbesítjük az új terméket vagy alkatrészt

Garancia utáni panasz
- olyan gyorsan oldjuk meg, mint a garancia ideje alatt
- a költségeket az ügyfél viseli
- néha elég csak a hibás alkatrészt kicserélni, és a termék tovább működik - vegye fel velünk a kapcsolatot